



Nagraie składa się z VI części, w których Magdalena Żołędź opowiada o projekcie
...When the Internet Was Slow z 2019 roku, pokazanym podczas Slade Degree Show na UCL w Londynie.
W postteoretycznym miksie występują: Magdalena Żołędź, Postfotografia, Kamil #2, Rosi Braidotti, Gaston Bachelard.
Muzyka: Jakub Lemiszewski + Tomasz Litra, montaż: Jakub Lemiszewski
...When the Internet Was Slow to część badań rozpoczętych w 2017 eksperymentujących z ideą ewolucji obrazów cyfrowych w ludzkim świecie. Pracując nad fenomenem tak zwanego świata wirtualnego, napotykając się na wiele pejoratywnych w stosunku do obrazów cyfrowych określeń, np. słaba rozdzielczość, brak aury, bycie kopią, osierocone obrazy, a nawet zanieczyszczenie obrazowe, postanowiłam ująć problematykę od strony obrazów. Odnosząc się do popularnych w internecie poradników do medytacji, stworzyłam monolog, w którym obraz cyfrowy próbuję uwolnić się od codziennych zmartwień, również tych związanych z jego cielesnością.
Użyte materiały: druk UV na blasze aluminiowej (100 x 70 cm), monolog w postaci audio, druk na folii winylowej, 3 metalowe piksele na podłodze.
Magdalena Żołędź - postfotografka i doktorantka na Uniwersytecie Artystycznym w Poznaniu. W swoich poszukiwaniach koncentruje się na postfotografii. Tworzy fotografie, wideo, obiekty, teksty i książki. Eksperymentuje z ideą ewolucji obrazów cyfrowych, często odwołując się do posthumanizmu. Używa metody pisania tekstów science-fiction, aby odkrywać nowe zjawiska związane z wspóczesną ikonosferą. Między 2018 a 2019 prowadziła badania doktorskie na Slade School of Fine Art, University College London. Członkini 280A i współzałożycielka POSTFOTOGRAFIA.PL.
W postteoretycznym miksie występują: Magdalena Żołędź, Postfotografia, Kamil #2, Rosi Braidotti, Gaston Bachelard.
Muzyka: Jakub Lemiszewski + Tomasz Litra, montaż: Jakub Lemiszewski
...When the Internet Was Slow to część badań rozpoczętych w 2017 eksperymentujących z ideą ewolucji obrazów cyfrowych w ludzkim świecie. Pracując nad fenomenem tak zwanego świata wirtualnego, napotykając się na wiele pejoratywnych w stosunku do obrazów cyfrowych określeń, np. słaba rozdzielczość, brak aury, bycie kopią, osierocone obrazy, a nawet zanieczyszczenie obrazowe, postanowiłam ująć problematykę od strony obrazów. Odnosząc się do popularnych w internecie poradników do medytacji, stworzyłam monolog, w którym obraz cyfrowy próbuję uwolnić się od codziennych zmartwień, również tych związanych z jego cielesnością.
Użyte materiały: druk UV na blasze aluminiowej (100 x 70 cm), monolog w postaci audio, druk na folii winylowej, 3 metalowe piksele na podłodze.
Magdalena Żołędź - postfotografka i doktorantka na Uniwersytecie Artystycznym w Poznaniu. W swoich poszukiwaniach koncentruje się na postfotografii. Tworzy fotografie, wideo, obiekty, teksty i książki. Eksperymentuje z ideą ewolucji obrazów cyfrowych, często odwołując się do posthumanizmu. Używa metody pisania tekstów science-fiction, aby odkrywać nowe zjawiska związane z wspóczesną ikonosferą. Między 2018 a 2019 prowadziła badania doktorskie na Slade School of Fine Art, University College London. Członkini 280A i współzałożycielka POSTFOTOGRAFIA.PL.